2010. április 29., csütörtök

visszatérés

el is feledkeztem a blogról egy ideje. meg őszintén szólva, sok kényszerem nem volt az írásra. egy jó ideje viszont megszaporodtak a szexélmények is szerencsére, amik rendkívül élvezetesek és kellően perverzek is... még nem csaptunk úgy igazán a lovak közé, de ami késik nem múlik. az alap tökéletes hozzá.
nagyon élvezem, ahogy habzsolja, falja a puncimat mielőtt méretes és vastag farkával keményen megdugja... odáig van a puncimért, az ízéért, az illatáért, a formájáért. néha önző módon épp csak beköszön neki egy nyelvcsapással, máskor pedig órákig képes lenne elmerülni benne.
orálcentrikus vagyok én is. szopás közben szeretném minél mélyebben a számba venni, tövig nyelni, hogy teljes hosszában élvezhessem. bár ez eddig még nem sikerült, annak ellenére, hogy egész jól kiműveltem a mélytorok technikát már korábban.

imádom, ahogy dugás közben megáll egy kis időre tövig a puncimban, köröz a csípőjével, én pedig csak fészkelődöm alatta, és kérem, hogy dugjon már végre, mert megőrülök...

0 suttogás:

 

©2009 Basic Instict | by TNB