2010. május 10., hétfő

69

az a tegnap esti szex... az volt eddig a legjobb. legkedvencebb pózom (69) került sorra. imádom, hogy így egyszerre merülünk el egymás habzsolásában. ő a puncimat veszi kezelés alá, én pedig a farkát. tegnap viszont bevetette a vibrátoromat közben. a nyalást sem hagyta abba... én közben azt se tudtam, hogy faljam a farkát, hogy kényeztessem, hogy minél jobban érezze, mennyire készen vagyok attól amit művel velem. próbáltam mélytorkozni... nem tudom, miért, de nem sikerült igazán. pedig az lett volna nekem a végső "csapás".
így viszont úgy döntöttem, most megpróbálok nem a farka mellé a tövébe lihegni, ahogy élvezek. éreznem kellett a kemény dákóját folyamatosan. ahogy egyre hevesebben dugta a számat, mikor érezte, hogy már közel az orgazmus.... én pedig így ettől a három dologtól - vibrátor jár a puncimban, nyelve a csiklómon, a farka pedig ütemesen jár a számban - akkora élvezetben, "robbanásban" volt részem, mint vele még soha...

0 suttogás:

 

©2009 Basic Instict | by TNB